Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Autor
Cichecka-Urbańska Martyna
(2)
Matusek Beata
(2)
Rok-Szymańska Marta
(2)
Wazner Emilia
(2)
Deląg Joanna
(1)
Fronckiewicz Bożena
(1)
Kołodziejska Jolanta
(1)
Niezgoda Ewa
(1)
Rogers Bill (1947- )
(1)
Sajewicz Dominika
(1)
Wrońska Monika
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Nauczanie początkowe
(2)
Poradniki
(1)
Szkolnictwo podstawowe
(1)
Zachowanie
(1)
Gatunek
Poradniki dla nauczycieli
(2)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Koszyk pomysłów dla nauczyciela do Naszego Elementarza - JESIEŃPierwsza część fantastycznego poradnika dla nauczycieli nauczania początkowego, który w zamyśle ma na celu ułatwienie pracy z uczniami klas pierwszych.Kolejne części to:ZIMA, WIOSNA i LATO.W pierwszym rozdzialei w bardzo przystępny sposób zostały przypomniane i pokrótce omówione metody i techniki aktywizujące, które autorzy szczególnie polecają do stosowania w edukacji wczesnoszkolnej.Rozdział drugi to zbiór ćwiczeń, zadań, gier i zabaw edukacyjnych dostosowanych do poszczególnych stron każdej części "Naszego Elementarza".Badanie, eksperymentowanie, dociekanie, manipulowanie, stawianie hipotez, ich weryfikowanie i wnioskowanie - podpowiedzi takich ciekawych i pobudzających dziecięcą wyobraźnię zajęć znajdują się we wszystkich częściach poradnika Koszyk pomysłów dla nauczycieli do "Naszego Elementarza" [swiatksiazki.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Koszyk pomysłów dla nauczyciela do Naszego Elementarza - JESIEŃPierwsza część fantastycznego poradnika dla nauczycieli nauczania początkowego, który w zamyśle ma na celu ułatwienie pracy z uczniami klas pierwszych.Kolejne części to:ZIMA, WIOSNA i LATO.W pierwszym rozdzialei w bardzo przystępny sposób zostały przypomniane i pokrótce omówione metody i techniki aktywizujące, które autorzy szczególnie polecają do stosowania w edukacji wczesnoszkolnej.Rozdział drugi to zbiór ćwiczeń, zadań, gier i zabaw edukacyjnych dostosowanych do poszczególnych stron każdej części "Naszego Elementarza".Badanie, eksperymentowanie, dociekanie, manipulowanie, stawianie hipotez, ich weryfikowanie i wnioskowanie - podpowiedzi takich ciekawych i pobudzających dziecięcą wyobraźnię zajęć znajdują się we wszystkich częściach poradnika Koszyk pomysłów dla nauczycieli do "Naszego Elementarza" [swiatksiazki.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373.3.046 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Naprawa zachowania to w założeniu model uczenia się i wsparcia dla dzieci cierpiących na zaburzenia zachowania. Jest to model bardziej edukacyjny niż terapeutyczny czy doradczy (skupia się na nauczaniu zachowania). Podkreśla umiejętności zachowania się i uczenia się. Skupia się na tym, nad czym możemy z dzieckiem pracować w kontekście szkoły. Nie "wiktymizuje powtórnie" dziecka, skupiając się zbyt otwarcie nad tym,czego zmienić nie możemy, na przykład środowisku domowym, dysfunkcyjnej rodzinie, strukturalnej biedzie i diecie dziecka. Daje dziecku (i jego nauczycielom) planową strukturę, w ramach której przebiega nauczanie, rozwój, zachęcanie i wzmacnianie pozytywnego uczenia się i zachowywania. Jest to model obejmujący całą szkołę, zarówno jeśli chodzi o rozłożenie akcentów,jak i praktykę.Naprawa zachowania uwzględnia liczne wymagania i ograniczenia, przed którymi stoją nauczyciele. W ramach podejścia obejmującego całą szkołę, ten model zmierza do skupienia się na wysiłkach, mających za cel nauczenie zachowania, nie zaś tylko na dyscyplinie, czy nawet zabiegach terapeutycznych.Dzieci z zaburzeniami zachowania mogą pochłonąć bardzo wiele czasu nauczyciela. Dzięki ukierunkowanemu wsparciu kolegów oraz indywidualnemu szkoleniu, jak naprawić swoje zachowanie, nauczyciele są mniej zestresowani i czują się bardziej zawodowo skupieni na wspieraniu uczniów.Program naprawy zachowania jest najbardziej skuteczny wtedy, kiedy w jego realizację włączona jest cała szkoła. Podejście takie daje nauczycielom i rodzicom pracującym z dzieckiem, pewność, że wspólnie mu przewodzą i zapewniają odpowiednie wsparcie, konieczne, by program się udał. W niniejszym wydaniu wgłębiamy się w naturę i praktyczny zakres koleżeńskiej pomocy, koniecznej podczas pracy z destrukcyjnymi, prowokującymi zachowaniami, wynikającymi z EBD (Emotional Behavior Disorders, emocjonalne zaburzenia zachowania).Mimo że program naprawy zachowania został początkowo opracowany dla uczniów na poziomie podstawowym, zasady, ćwiczenia i umiejętności w nim zawarte były stosowane na szeroką skalę w szkołach średnich, zwłaszcza w połowie nauki.Ufam, że to nowe wydanie będzie praktycznym i pożytecznym narzędziem dla nauczycieli, pracujących na co dzień z dziećmi z EBD.Odnośniki w tekście dotyczą zawartych w dodatkach materiałów do kserowania (MK, od strony 167). Są to plany nauczania, stanowiące główny trzon każdego programu naprawiania zachowania, które nauczyciele mogą z łatwością przystosować do pracy w swoich klasach.Dla każdego złożonego problemu istnieje jakieś proste rozwiązanie i jest ono na pewno błędne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.015.3 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 373.3(438) (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej