Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Autor
Bauman Teresa
(1)
Dyrda Beata (1968- )
(1)
Górecki Mirosław
(1)
Jarosz Ewa
(1)
Pilch Tadeusz (1939- )
(1)
Radźko Andrzej
(1)
Wysocka Ewa (pedagog)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(3)
Temat
Diagnoza pedagogiczna
(2)
Diagnoza
(1)
Dziecko zdolne
(1)
Hospicja
(1)
Opieka paliatywna
(1)
Pedagogika
(1)
Postawa wobec śmierci
(1)
Wsparcie społeczne
(1)
Śmierć
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(2)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Są to pierwsze tak duże polskie badania jakościowe z obszaru pedagogiki zdolności, odnoszące się do powszechnej praktyki edukacyjnej. (...) Autorka w interesujący sposób przedstawiła doświadczenia innych krajów w obszarze kształcenia uczniów zdolnych - jest to bardzo wartościowy poznawczo fragment, ponieważ niektóre systemy są w Polsce zaprezentowane po raz pierwszy. (...) Książka stanowi znakomity przykład metodologiczny - pokazanie różnic w badaniu tej samej rzeczywistości przy zastosowaniu różnych metod. (...) Czas przeprowadzenia badań i opublikowania książki sprzyja monitorowaniu zmian wprowadzanych w systemie wsparcia ucznia zdolnego od roku szkolnego 2011/12". [z recenzji wydawniczej prof. nadzw. dr hab. Teresy Gizy ] Bohaterem książki Beaty Dyrdy jest uczeń zdolny, niezwykle barwna postać naszych czasów; postać-marzenie milionów rodziców i dziesiątków tysięcy nauczycieli. Tożsamość tego bohatera na kartach tej znakomitej książki krystalizuje wiele współczesnych problemów i kontrowersji współczesnej edukacji. (...) Mogę stwierdzić jednoznacznie, że badania stanowią niezaprzeczalny i oryginalny wkład dr Beaty Dyrdy do pedagogiki zdolności i to zarówno na poziomie polskich, jak i europejskich nauk o edukacji. (...) Pragnę też stwierdzić, że narracje Autorki są dynamiczne i otwarte; dając czytelnikowi możliwość dokonania własnych interpretacji omawianych zagadnień. (...) Wpisując się w założenia społecznego konstruktywizmu, dr Beata Dyrda znakomicie pokazuje - zarówno w części teoretycznej, jak i badawczej - w jaki sposób kategoria zdolności sama w sobie oraz postać ucznia zdolnego są (re)konstruowane zarówno na poziomie społecznym (w tym także instytucjonalnym) oraz-jednostkowym. [z recenzji wydawniczej prof. zw. dra hab. Zbyszko Melosika]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 376-056.45 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 179 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.012 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej