Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(25)
Forma i typ
Książki
(25)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(17)
nieokreślona
(7)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(25)
Autor
Basińska Krystyna
(1)
Bauman Teresa
(1)
Bednarski Leszek (nauki prawne)
(1)
Bekus-Richane Marzena
(1)
Bereźnicki Franciszek (1937- )
(1)
Borowska-Beszta Beata (1966- )
(1)
Chodkowska Maria
(1)
Chrzanowska Iwona
(1)
Cytowska Beata (1964- )
(1)
Grabowski Lech. Red
(1)
Halasz Jacek
(1)
Hoffmann Beata (1964- )
(1)
Klus-Stańska Dorota
(1)
Korzeniowska Wiesława (1939- )
(1)
Kupisiewicz Czesław (1924-2015)
(1)
Madejski Eligiusz (kultura fizyczna)
(1)
Niemiec-Knaś Małgorzata
(1)
Nowakowska-Siuta Renata (1970- )
(1)
Osik-Chudowolska Danuta
(1)
Popek Stanisław (1936- )
(1)
Ryszka Rafał
(1)
Sedlaczek Stanisław (1892-1941). Red
(1)
Szuścik Urszula
(1)
Szyling Grażyna
(1)
Urbanek Arkadiusz
(1)
Winczura Barbara (1969- )
(1)
Wyczesany Janina (1937- )
(1)
Węglarz Józef (1949- )
(1)
Łobocki Mieczysław
(1)
Łobocki Mieczysław (1929- )
(1)
Śliwerski Wojciech
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(22)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(24)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(22)
nieznany (am)
(1)
nieznany (polk)
(1)
Odbiorca
Studenci
(3)
Nauczyciele
(2)
Szkoły wyższe
(2)
0-5 lat
(1)
Dzieci
(1)
Pedagodzy
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Psycholodzy
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Nauczanie
(4)
Pedagogika
(3)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(3)
Socjologia
(3)
Metodologia
(2)
Osoby z niepełnosprawnością
(2)
Osoby z niepełnosprawnością intelektualną
(2)
Arteterapia
(1)
Autyzm
(1)
Badania jakościowe
(1)
Badania naukowe
(1)
Bioetyka
(1)
Diagnoza psychologiczna
(1)
Disabilities
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(1)
Edukacja włączająca
(1)
Etnografia
(1)
Harcerstwo
(1)
Jakość życia
(1)
Języki
(1)
Katolicyzm
(1)
Kryminalistyka
(1)
Kryminologia
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
Kultura
(1)
Metoda projektów
(1)
Metody badawcze
(1)
Mowa
(1)
Młodzież
(1)
Narkomania
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauki społeczne
(1)
Niedorozwój umysłowy
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Niepełnosprawności sprzężone
(1)
Niepełnosprawność intelektualna
(1)
Oceny szkolne
(1)
Osoby niepełnosprawne
(1)
Osoby z niepełnosprawnością ruchową
(1)
Pedagogika porównawcza
(1)
Pedagogika przeżyć
(1)
Pedagogika resocjalizacyjna
(1)
Praca
(1)
Praca zespołowa
(1)
Przemoc w rodzinie
(1)
Przestępczość nieletnich i młodocianych
(1)
Rehabilitacja medyczna
(1)
Rehabilitacja społeczna
(1)
Rodzina
(1)
Samobójstwo
(1)
Starość
(1)
Students
(1)
Szkolnictwo specjalne
(1)
Sztuka dziecka
(1)
Teoria
(1)
Tkaczyk, Grażyna (1955-2009)
(1)
Twórczość
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Wykluczenie społeczne
(1)
Związek Harcerstwa Polskiego
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Życie seksualne
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Monografia
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Poradnik
(2)
Esej
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Podręczniki
(1)
Publicystyka polska
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(7)
Psychologia
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
25 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Metody i techniki badań pedagogicznych / Mieczysław Łobocki. - Wydanie XI. - Kraków : Oficyna Wydawnicza Impuls, 2011. - 331, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Niniejsza książka jest próbą przedstawienia najczęściej stosowanych metod i technik w badaniach pedagogicznych. Każda z metod poddana jest bardziej lub mniej szczegółowej charakterystyce łącznie z przypisywaną jej wartością poznawczą, w tym z zarówno przysługującymi jej zaletami jak i niedomaganiami pod względem merytorycznym. Szeroko omawia warunki, od spełnienia których uzależnia się poprawne zastosowanie poszczególnych metod i technik badawczych.Publikacja jest adresowana szczególnie do studentów studiów pedagogiki i młodszych pracowników naukowo-dydaktycznych, podejmujących prace badawcze dotyczące szeroko rozumianej problematyki pedagogicznej. Może być przydatna także w pisaniu prac dyplomowych i magisterskich, rozpraw doktorskich i habilitacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.012 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 376 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 614 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praktyka badań pedagogicznych / pod redakcją naukową Teresy Bauman. - Wydanie II. - Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2013. - 157, [1] strona : tabele ; 24 cm.
(Seminaria Metodologii Pedagogiki)
W przedstawianej książce zawarto teksty, które podejmują refleksję nad samą metodologią, nad uwarunkowaniami praktyki badawczej, jakością wiedzy pedagogicznej, sposobami traktowania teorii przez badaczy, możliwościami, jakie nowe nurty myślowe otwierają przed badaczami, a także znaczeniem problemów badawczych w tworzeniu projektu badania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.012 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praca poświęcona jest wielopłaszczyznowej analizie listów pożegnalnych osób, które popełniły samobójstwo. [...] jest oryginalnym i wartościowym źródłem wiedzy na temat okoliczności i decyzji samobójczej. Oparta na solidnej podbudowie teoretycznej i wzbogacona obszernym materiałem faktograficznym, może stanowić nieocenione źródło zarówno dla dalszych analiz empirycznych, jak i wiedzy niezbędnej do diagnozy grup wysokiego ryzyka zachowań suicydalnych, tzn. dzieci, młodzieży i osób dorosłych. Z recenzji dr hab. prof. WŚ Ireny Pospiszyl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 376-056 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka "Podstawy dydaktyki" w opracowaniu Franciszka Bereźnickiego stanowi ogniwo pośrednie między dydaktyką ogólną i dydaktykami przedmiotowymi (metodykami), ma więc walory poznawcze, dydaktyczne i ma walory praktyczne, bowiem szkolnictwo ogólnokształcące stanowi bardzo ważny element struktury systemu oświatowego w Polsce. Dzieł F. Bereźnickiego napisane jest z dużym znawstwem przedmiotu zarówno od strony dydaktycznej, jak i praktyki kształcenia szkolnego. Autor ma spore doświadczenie praktyczne, jest uznanym specjalistą w dziedzinie dydaktyki... [prof. dr hab. Stanisław Palka]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 371.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Redaktorom tomu udało się zebrać grono autorów, którzy wykazali wiele starań, aby przedstawić podjętą problematykę w formie poprawnej merytorycznie i jednocześnie zrozumiałej nie tylko dla fachowców (tj. pedagogów, psychologów, terapeutów), ale także dla rodziców i studentów. Bogata zawartość merytoryczna pracy powoduje, że powinna się ona spotkać z żywym zainteresowaniem specjalistów zajmujących się w swojej praktycznej działalności opieką i wychowaniem dzieci i młodzieży z upośledzeniem umysłowym. Z recenzji wydawniczej prof. dra hab. Mieczysława Radochońskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 376-056.36 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(PNiP)
Monografia Iwony Chrzanowskiej to praca jakiej w ostatnim dziesięcioleciu nie opublikowano. To gigantyczne zadanie twórcze z szeregiem subdyscyplinarnych i interdyscyplinarnych wątków. Warto zwrócić uwagę, że książka ma aspiracje „wyjścia” poza tradycyjny podręcznik. Między innymi temu ma służyć podział książki na dwie części. Pierwsza niejako wprowadzająca w podstawy i tradycję pedagogiki specjalnej, druga traktująca o najważniejszych problemach dzisiejszej pedagogiki specjalnej. Autorka unika w dyskusji domniemań, posługuje się twardymi danymi empirycznymi i poprawną terminologią naukową. Przy czym autorce, co uważam jest niesłychanie ważne dla tego typu publikacji, udało się znaleźć kompromis pomiędzy naukowością a zrozumiałością tekstu. Książkę czyta się dobrze bez względu na poziom rozwoju naukowego. Będzie ona zapewne pomocna nie tylko dla studentów pedagogiki specjalnej, ale również dla wszystkich innych osób stykających się w swojej pracy zawodowej z osobami niepełnosprawnymi." Z recenzji prof. dr hab. Amadeusza Krause
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.013 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W prezentowanej książce dokonano przeglądu propozycji oddziaływań na najmłodsze dzieci zagrożone niepełnosprawnością lub zaburzone w rozwoju. Obszary zagadnień dotyczą poszczególnych etapów postępowania w procesie wczesnej interwencji i wspomagania rozwoju dzieci. Niektórzy autorzy poruszają zagadnienia inspirujące do planowania i realizowania działań wspomagających prawidłowy rozwój dziecka, inni z kolei pokazują propozycje technik i narzędzi pozwalających na zdiagnozowanie określonych dysfunkcji w rozwoju dziecka, a także dokonują przeglądu oddziaływań terapeutycznych na małe dzieci, u których już pojawiają się nieprawidłowości.[www.lubimyczytac.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.922.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 329.78(438) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poświęcone używkom publikacje przyzwyczaiły nad do jednostronnego ujęcia tematu, jasno wyznaczającego kierunek czytelniczej interpretacji; inaczej postąpiła Beata Hoffmann, pisząc "Narkotyki w kulturze młodzieżowej". Nie znaczy to, że Autorka w jakikolwiek sposób popiera czy uzasadnia zjawisko narkomanii - cechą osobowości twórczej autorki "Perfum" (Oficyna Wydawnicza "Impuls" 2013) jest pasja analizowania zjawisk społecznych, jakim bez wątpienia pozostaje stosowanie środków psychotropowych, niezależnie od ich moralnego wydźwięku. Narkotyki w ujęciu Beaty Hoffmann postrzegane są przez pryzmat konkretnych subkultur czy środowisk, dla których środki odurzające stanowiły swoiste sine qua non. I tak Autorka zabiera nas w egzotyczną podróż, gdzie punktem wyjścia jest paryska bohema spod znaku Baudelaire’a i la belle époque, a przystankami Londyn czasów Sex Pistols czy rockowisko z polskim "kompotem" w tle. Hoffmann nie ocenia, jedynie bada i przedstawia, słucha z zaciekawieniem (książkę wypełniają po części fragmenty autentycznych wywiadów; część respondentów zmarła na długo przed ukazaniem się książki) i przedstawia Czytelnikowi swe obserwacje. Opowieść, być może całkiem bezwiednie, okazała się być fascynującą, jak każda historia z szaleństwem w tle.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.344 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Anty)edukacja wczesnoszkolna / redakcja naukowa Dorota Klus-Stańska. - Wydania 2. - Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2015. - 492 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Palące Problemy Edukacji i Pedagogiki)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 373.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowany tom powstał w wyniku współdziałania wielu polskich ośrodków naukowych. Problematyka rodziny została ujęta w trzech zasadniczych aspektach: Rodzina w myśli chrześcijańskiej, Modele rodziny dawniej i dziś, Funkcje i zadania rodziny. Każdy z tych działów ukazuje bardzo ważne dla rodziny zagadnienia (m.in. małżeństwo i rodzina w koncepcjach Jana Pawła II, kardynała Stefana Wyszyńskiego, bł. Marceliny Darowskiej, Augusta Hlonda; rodzina i wartości przez nią przekazywane na przestrzeni wieków, wzorce rodzinne w różnych okresach historycznych oraz różnych regionach Polski (także rozbiorowej). Najbardziej rozbudowana jest część trzecia książki Funkcje i zadania rodziny, gdzie opisano m.in. problem wyzwań wychowawczych stojących przed rodzicami (rodziny pełne, rozbite, rodzice samotnie wychowujący dzieci, trójkąty rodzinne), rozwijanie zainteresowań i zdolności dzieci m.in. przez kulturę i sztukę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.018 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 37(075.8) (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37.012 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ma na celu nie tylko zwrócić uwagę Czytelnikowi na najistotniejsze problemy współczesnej szkolnej edukacji fizycznej, które pośrednio lub bezpośrednio mogą wpływać na jakość kultury fizycznej, ale także ułatwić szkołom i nauczycielom wdrażanie nowej podstawy programowej wychowania fizycznego. Książka obejmuje bardzo istotne obszary w procesie edukacji fizycznej i zawiera wiele zweryfikowanych przykładów, które nie tylko wyjaśniają poruszane w niej problemy, ale także mogą być zastosowane bezpośrednio w praktyce. Treść trzeciego wydania książki została opracowana w taki sposób, aby po wprowadzeniu nowej reformy programowej ułatwić nauczycielom konstruowanie programów autorskich, planowanie pracy, organizowanie zajęć w systemie klasowo-lekcyjnym i fakultatywnym, badanie jakości szkolnej kultury fizycznej oraz ocenianie uczniów z wychowania fizycznego. Książka jest adresowana zarówno do czynnych zawodowo nauczycieli, jak i studentów kierunku wychowanie fizyczne. Mamy nadzieję, że studentom pozwoli ona nie tylko zgłębić wiedzę metodyczną, ale inaczej spojrzeć na problemy współczesnej edukacji fizycznej, a nauczycielom umożliwi w pracy pedagogicznej poszukiwanie nowych i niekonwencjonalnych rozwiązań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.016 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bardzo istotne jest zwrócenie przez autorkę uwagi na to, że przestrzeń uczenia się powinna być tak ukształtowana, aby mogła odpowiadać rzeczywistości. Funkcja komunikatywna języka [.] jawi się szczególnie wyraźnie, gdy staramy się opanować jakiś nieznany nam język. Wówczas musimy się nauczyć jego używania, tak jak musimy się nauczyć używania innych narzędzi. Trzeba wiedzieć, jak posługiwać się językiem jako systemem znaków w określonych sytuacjach poznawczych i życiowych związanych z komunikowaniem się [.]. Działanie językowe obejmuje jednak nie tylko czynne używanie języka, czyli produkowanie tekstów fonicznych i graficznych, ale także rozumienie tych tekstów oraz refleksję nad językiem.Z recenzji prof. zw. dr hab. Krzysztofa Janikowskiego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.016 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(PNiP)
Pedagogika porównawcza jest to subdyscyplina studiów edukacyjnych, która w ostatnim okresie rozwija się bardzo dynamicznie. Rośnie w naszym kraju zainteresowanie systemami oświatowymi funkcjonującymi w innych społeczeństwach; co wynika również i z logiki przeprowadzanych w Polsce reform. Rozwój polskiej pedagogiki porównawczej rozpatrywać można przy tym w dwóch kontekstach. Po pierwsze, tendencja ta odnosi się do prowadzonych przez polskich naukowców badań wybranych aspektów funkcjonowania edukacji w różnych krajach świata. Po drugie, daje się zauważyć wzrost znaczenia pedagogiki porównawczej jako przedmiotu wykładanego na uczelniach wyższych.I właśnie w tą logikę wpisuje się znakomicie skonceptualizowany podręcznik akademicki Renaty Nowakowskiej-Siuty "Pedagogika porównawcza", renomowanego badacza współczesnej edukacji, autorki wielu znakomitych tekstów podejmujących społeczno-kulturowe problemy edukacji. Nie ulega dla mnie wątpliwości, że podręcznik ten powinien zostać wydrukowany, z uwagi na swoją wartość merytoryczną i użyteczność akademicką - na zajęciach ze studentami.Struktura podręcznika jest logiczna, a poszczególne rozdziały i podrozdziały tworzą wewnętrznie spójny i całościowy obraz podejmowanej problematyki. W rozdziale pierwszym autorka podejmuje - w sposób bardzo trafny - kwestie teoretycznych i metodologicznych podstaw pedagogiki porównawczej. Rozdział drugi poświęcony jest strukturze i funkcjonowaniu systemów oświatowych - w kontekście porównawczym (w tym poszczególnych szczebli szkolnictwa). Z kolei rozdział trzeci dotyczy szkolnictwa wyższego i edukacji dorosłych. Wreszcie, w czwartym rozdziale podjęte są wybrane problemy edukacyjne w kontekście międzynarodowym (w tym między innymi: nierówności społeczne czy alternatywne sposoby kształcenia).z recenzji prf. Zbyszko MeliskaSeria autorskich podręczników akademickich Pedagogika Nauce i Praktyce:1. Pedagogika ogólna. Podstawowe prawidłowości (opis książki)2. Dydaktyka. Podręcznik akademicki (opis książki)3. Z dziejów teorii i praktyki wychowania. Podręcznik akademicki (opis książki)4. Socjologia edukacji. Podręcznik akademicki (opis książki)5. Pedeutologia. Studium teoretyczno-pragmatyczne (opis książki)6. Diagnostyka pedagogiczna - nowe obszary i rozwiązania metodologiczne (opis książki)7. Pedagogika kognitywistyczna (opis książki)8. Pedagogika porównawcza (opis książki)Seria autorskich podręczników akade­mickich do pedagogiki jest kolejnym do­pełnieniem polskiej literatury przedmiotu o nowe IMPULSY i spojrzenie na przed­miot jej naukowych badań, najbardziej palące dla praktyki problemy eduka­cyjne, opiekuńcze i wychowawcze oraz klasyczne lub/i nieznane jeszcze sposoby podejścia do ich rozwiązywania. W pono- woczesnej dobie naukowa wiedza rozwi­ja się z nieprawdopodobną dynamiką, intensywnością i częstotliwością, toteż coraz trudniej jest adeptom tej profesji odnaleźć się w jej labiryncie. Autorzy serii wydawniczej jednak zarówno potwier­dzają aktualność przekazywanej nam wiedzy, jak i wychodzą w przyszłość z tym, co warte jest zatrzymania, reflek­sji czy dalszych badań. Właśnie dlatego nadałem tej serii tytuł: PEDAGOGIKA NAUCE I PRAKTYCE, bo każdy z auto­rów, pracując nad zakresem tematycz­nym własnej subdyscypliny naukowej, łączy w akademickim i podręczniko­wym zarazem przekazie teraźniejszość z przyszłością, która na naszych oczach i tak staje się już przeszłością.Czytelnikom podręczników nie tylko ży­czę miłej lektury, ale i zachęcam do wspól­nej debaty, krytyki i recenzji, które nam wszystkim pomogą w doskonaleniu włas­nej twórczości.prof. dr hab. Bogusław Śliwerski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 37.013.74 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej