Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(10)
Autor
Cichecka-Urbańska Martyna
(2)
Karwecka Róża
(2)
Matusek Beata
(2)
Paszkowska Katarzyna
(2)
Rok-Szymańska Marta
(2)
Wazner Emilia
(2)
Baś Joanna
(1)
Biała Edyta Agnieszka
(1)
Brol Ewa
(1)
Deląg Joanna
(1)
Ewa Puszczałowska-Lizis
(1)
Fajfer Agnieszka
(1)
Fronckiewicz Bożena
(1)
Gorczyca Joanna
(1)
Komorowska Hanna (1946- )
(1)
Kołodziejska Jolanta
(1)
Kuśmierczyk Marta
(1)
Michnowska Dorota
(1)
Niezgoda Ewa
(1)
Olszewska-Sioma Dorota
(1)
Peć Beata Anna
(1)
Pieluchowski Ryszard
(1)
Rogers Bill (1947- )
(1)
Sajewicz Dominika
(1)
Siek Beata
(1)
Starykiewicz Irena
(1)
Wrońska Monika
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Odbiorca
Nauczyciele
(2)
Wychowawcy klas
(2)
Zuchy
(2)
Temat
Nauczanie początkowe
(2)
Nauczanie zintegrowane
(2)
Zuchy (harcerstwo)
(2)
Świetlice szkolne
(2)
Autyzm
(1)
Depresja psychiczna
(1)
Języki
(1)
Metody nauczania
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Niepełnosprawność intelektualna
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Padaczka
(1)
Poradniki
(1)
Rodzice
(1)
Schizofrenia
(1)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(1)
Szkolnictwo podstawowe
(1)
Uczniowie
(1)
Wywiadówka
(1)
Zachowanie
(1)
Zespół ADHD
(1)
Zespół Aspergera
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Poradniki dla nauczycieli
(2)
Scenariusz zajęć
(2)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Psychologia
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Terapia i edukacja osób o specjalnych i specyficznych potrzebach edukacyjnych oraz osób z zaburzeniami zdrowia psychicznego wymaga kompleksowych oddziaływań na wszystkie sfery ich życia. W myśl holistycznego podejścia do chorego, jego złożonych problemów, terapia wymaga połączenia w jedną całość różnych metod usprawniania motorycznego, psychopedagogicznego oraz różnych form adaptacji społecznej. Postęp wiedzy z zakresu neurofizjologii rozwojowej i neuropatologii staje się stymulatorem dynamicznego rozwoju różnych metod i form usprawniania. W niniejszej książce dokonano charakterystyki tych najczęściej stosowanych w praktyce, traktując zagadnienia z zakresu fizjoterapii i rewalidacji w sposób interdyscyplinarny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 615.851 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poradnik Zucherek. Scenariusze zajęć tematycznych to zbiór scenariuszy z propozycjami zajęć z dziećmi w wieku 6-11 lat na wszystkie pory roku. Zucherek. Scenariusze zajęć tematycznych ma przez zabawę dostarczyć nauczycielom, wychowawcom i instruktorom pracującym z dziećmi rozmaitych pomysłów, umożliwiających świadomą, kreatywną, prowadzącą do twórczych rozwiązań pracę z uczestnikami zajęć przez zabawę. Uniwersalność proponowanych zajęć z elementami polskich obrzędów, zwyczajów i tradycji nie ogranicza książki tylko do jednego rodzaju odbiorcy – dotyczy wszystkich aktywności w przedziale wiekowym 6–11 lat. Zajęcia nadają się do realizacji zarówno na zbiórkach zuchowych, na lekcjach w szkole, w świetlicy, w przedszkolu, na obozach czy koloniach. Bardzo ważnym elementem w Zucherku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 373.046 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zucherek. Scenariusze zajęć tematycznych ma przez zabawę dostarczyć nauczycielom, wychowawcom i instruktorom pracującym z dziećmi rozmaitych pomysłów, umożliwiających świadomą, kreatywną, prowadzącą do twórczych rozwiązań pracę z uczestnikami zajęć przez zabawę. Uniwersalność proponowanych zajęć z elementami polskich obrzędów, zwyczajów i tradycji nie ogranicza książki tylko do jednego rodzaju odbiorcy - dotyczy wszystkich aktywności w przedziale wiekowym 6-12 lat. Zajęcia nadają się do realizacji zarówno na zbiórkach zuchowych, na lekcjach w szkole, w świetlicy, w przedszkolu, na obozach czy koloniach. Bardzo ważnym elementem w Zucherku. Scenariusze zajęć tematycznych są "Worki pomysłów", które pełnią rolę skrzyni skarbów. Worki umieściliśmy po każdym cyklu zajęć tematycznych i znajdują się w nim uzupełniające wiadomości, pomagające w pracy z dziećmi, materiały do gawęd, piosenki, wierszyki, gry i zabawy, majsterki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 373.046 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.016 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 372.881 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Koszyk pomysłów dla nauczyciela do Naszego Elementarza - JESIEŃPierwsza część fantastycznego poradnika dla nauczycieli nauczania początkowego, który w zamyśle ma na celu ułatwienie pracy z uczniami klas pierwszych.Kolejne części to:ZIMA, WIOSNA i LATO.W pierwszym rozdzialei w bardzo przystępny sposób zostały przypomniane i pokrótce omówione metody i techniki aktywizujące, które autorzy szczególnie polecają do stosowania w edukacji wczesnoszkolnej.Rozdział drugi to zbiór ćwiczeń, zadań, gier i zabaw edukacyjnych dostosowanych do poszczególnych stron każdej części "Naszego Elementarza".Badanie, eksperymentowanie, dociekanie, manipulowanie, stawianie hipotez, ich weryfikowanie i wnioskowanie - podpowiedzi takich ciekawych i pobudzających dziecięcą wyobraźnię zajęć znajdują się we wszystkich częściach poradnika Koszyk pomysłów dla nauczycieli do "Naszego Elementarza" [swiatksiazki.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Koszyk pomysłów dla nauczyciela do Naszego Elementarza - JESIEŃPierwsza część fantastycznego poradnika dla nauczycieli nauczania początkowego, który w zamyśle ma na celu ułatwienie pracy z uczniami klas pierwszych.Kolejne części to:ZIMA, WIOSNA i LATO.W pierwszym rozdzialei w bardzo przystępny sposób zostały przypomniane i pokrótce omówione metody i techniki aktywizujące, które autorzy szczególnie polecają do stosowania w edukacji wczesnoszkolnej.Rozdział drugi to zbiór ćwiczeń, zadań, gier i zabaw edukacyjnych dostosowanych do poszczególnych stron każdej części "Naszego Elementarza".Badanie, eksperymentowanie, dociekanie, manipulowanie, stawianie hipotez, ich weryfikowanie i wnioskowanie - podpowiedzi takich ciekawych i pobudzających dziecięcą wyobraźnię zajęć znajdują się we wszystkich częściach poradnika Koszyk pomysłów dla nauczycieli do "Naszego Elementarza" [swiatksiazki.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373.3.046 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Naprawa zachowania to w założeniu model uczenia się i wsparcia dla dzieci cierpiących na zaburzenia zachowania. Jest to model bardziej edukacyjny niż terapeutyczny czy doradczy (skupia się na nauczaniu zachowania). Podkreśla umiejętności zachowania się i uczenia się. Skupia się na tym, nad czym możemy z dzieckiem pracować w kontekście szkoły. Nie "wiktymizuje powtórnie" dziecka, skupiając się zbyt otwarcie nad tym,czego zmienić nie możemy, na przykład środowisku domowym, dysfunkcyjnej rodzinie, strukturalnej biedzie i diecie dziecka. Daje dziecku (i jego nauczycielom) planową strukturę, w ramach której przebiega nauczanie, rozwój, zachęcanie i wzmacnianie pozytywnego uczenia się i zachowywania. Jest to model obejmujący całą szkołę, zarówno jeśli chodzi o rozłożenie akcentów,jak i praktykę.Naprawa zachowania uwzględnia liczne wymagania i ograniczenia, przed którymi stoją nauczyciele. W ramach podejścia obejmującego całą szkołę, ten model zmierza do skupienia się na wysiłkach, mających za cel nauczenie zachowania, nie zaś tylko na dyscyplinie, czy nawet zabiegach terapeutycznych.Dzieci z zaburzeniami zachowania mogą pochłonąć bardzo wiele czasu nauczyciela. Dzięki ukierunkowanemu wsparciu kolegów oraz indywidualnemu szkoleniu, jak naprawić swoje zachowanie, nauczyciele są mniej zestresowani i czują się bardziej zawodowo skupieni na wspieraniu uczniów.Program naprawy zachowania jest najbardziej skuteczny wtedy, kiedy w jego realizację włączona jest cała szkoła. Podejście takie daje nauczycielom i rodzicom pracującym z dzieckiem, pewność, że wspólnie mu przewodzą i zapewniają odpowiednie wsparcie, konieczne, by program się udał. W niniejszym wydaniu wgłębiamy się w naturę i praktyczny zakres koleżeńskiej pomocy, koniecznej podczas pracy z destrukcyjnymi, prowokującymi zachowaniami, wynikającymi z EBD (Emotional Behavior Disorders, emocjonalne zaburzenia zachowania).Mimo że program naprawy zachowania został początkowo opracowany dla uczniów na poziomie podstawowym, zasady, ćwiczenia i umiejętności w nim zawarte były stosowane na szeroką skalę w szkołach średnich, zwłaszcza w połowie nauki.Ufam, że to nowe wydanie będzie praktycznym i pożytecznym narzędziem dla nauczycieli, pracujących na co dzień z dziećmi z EBD.Odnośniki w tekście dotyczą zawartych w dodatkach materiałów do kserowania (MK, od strony 167). Są to plany nauczania, stanowiące główny trzon każdego programu naprawiania zachowania, które nauczyciele mogą z łatwością przystosować do pracy w swoich klasach.Dla każdego złożonego problemu istnieje jakieś proste rozwiązanie i jest ono na pewno błędne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.015.3 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 373.3(438) (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej