3176
Book
In basket
(Turystyka i Rekreacja / Łośgraf)
Pierwsze na polskim rynku opracowanie prezentujące miejsce i rolę kultury fizycznej w kreowaniu produktu turystycznego. W swej nowatorskiej i interdyscyplinarnej pracy autor: -opisuje zjawiska na styku turystyki fizycznej, korzystając z osiągnięć nauk ekonomicznych -podejmuje próbę rozpoznania związków między kulturą fizyczną i turystyką -ukazuje możliwości oraz społecznie oczekiwane kierunki poszerzania produktów oferowanych na rynku turystycznym o wartości związane z kulturą fizyczną -akcentuje aspekt praktyczne omawianego zagadnienia Publikacja adresowana do studentów oraz przedstawicieli nauk o kulturze fizycznej oraz nauk o turystyce, zwłaszcza osób zainteresowanych kwestią upowszechniania wartości związanych z kulturą fizyczną (aspekt społeczny) oraz organizatorów imprez turystycznych (aspekt ekonomiczno-marketingowy). Może być polecana jako podręcznik w Akademiach Wychowania Fizycznego oraz w innych uczelniach kształcących kadry w zakresie kultury fizycznej i turystyki.
Availability:
Wypożyczalnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 338.486 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 259-274.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again