3320
Book
In basket
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Wydanie 1 - - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2014. - 458 stron : ilustracje kolorowe ; 25 cm.
(Akademia Psychologii)
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki „Psychologia konsumenta”. Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych. Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia: · klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw), · analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta, · perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych. [ksiegarnia.pwn.pl]
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.942 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 431-449. Indeks.
Funding information note
Współfinansowanie: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. Wydział Pedagogiki i Psychologii.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again