3214
No cover
Book
In basket
Psychologia mediów / Peter Winterhoff-Spurk ; przekł. Piotr Włodyga. - Wydanie 2 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2007. - 249, [1] strona ; 24 cm.
SPIS TREŚCI: 1. Psychologia mediów - definicja i historia mikroanalitycznego badania mediów. 1.1 „Bądź pan zdrów” - komunikacja i komunikacja masowa ; 1.2. „Tajemnica pewnej duszy” - relacja między psychologią a psychologią mediów ; 1.3. Kawiarenka - czyli o historii psychologicznych badań mediów ; 2. Włączyć, posłuchać, wyłączyć - poznawcze i emocjonalne aspekty wykorzystania mediów ; 2.1 Magiczna liczba - teorie i odkrycia na temat wyboru programu ; 2.2 Schemat dziecięcy i ciekawość - psychologiczne badania percepcji a telewizja ; 2.3 Kompleksowość bodźca i czynności wtórne - czynniki wyłączania ; 3. Telewizja i afekt - emocjonalne oddziaływanie mediów ; 3.1 „Zbrodnia i seks” - media w poszukiwaniu sensacji ; 3.2. Między lękiem a miłością- uczucia telewizyjne ; 3.3 Emocje płytkie - o kształtowaniu emocji ; 4 Informacje i opinie - poznawcze oddziaływanie mediów ; 4.1. Indianin na linie - psychologia rozwojowa a telewizja ; 4.2. Iluzja wiedzy - oddziaływanie programów informacyjnych.... ; 4.3 Witamy w rzeczywistości, Mr. Chance - badanie kształtowania poglądów ; 5. Przemoc, zachowanie prospołeczne i reklama - oddziaływanie mediów na zachowanie ; 5.1 Społeczna „emisja” przemocy - telewizja a zachowania agresywne ; 5.2. „Tele-bliźni” - media a zachowania prospołeczne ; 5.3. Clinton jako ikona - telewizja a wybory ; 6. Wyniki badań psychologii mediów - reakcje, bilans i perspektywy ; 6.1 Reakcje indywidualne - możliwości i ograniczenia kompetencji medialnej ; 6.2. Bilans naukowy - osiągnięcia i niedostatki psychologicznych badań nad mediami ; 6.3 Perspektywy badawcze - rozwój empirycznej psychologii mediów
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again